מאלף כלבים במרכז

5/5 - (1 vote)

אם בעבר, רוב האנשים אילפו את הכלבים שלהם לנבוח כל אימת שהם רצו לצאת החוצה על מנת לעשות את צרכיהם, כיום הגישה השתנתה ורוב האנשים פונים אל מאלף כלבים במרכז או בכל אזור אחר בארץ שממוקם בקרבתם למטרת אילוף הכלב לכל מיני פעולות.

אילוף כלבים בבאר יעקב ובמרכז

אם אתם מתגוררים בבאר יעקב או בסביבה קרוב לוודאי שתהיו מעוניינים להשכיר את שירותיו של מאלף כלבים בבאר יעקב, אם אתם מתגוררים באזור אחר בארץ, כמו למשל באחת מערי המרכז, קרוב לוודאי שתשכירו את שירותיו של מאלף כלבים במרכז. האילוף צריך להיעשות בקרבת מקום אל הסביבה הטבעית של הכלב וזאת משום כמה סיבות. הסיבה הראשונה היא משום שקל מאוד להביא את הכלב אל מאלף הכלבים ולהחזיר אותו ממנו אם הוא מתגורר בסמוך למקום מגוריכם. הסיבה השנייה היא משום שרוב בעלי הכלבים מעוניינים שהכלב שלהם יאולף בסביבה הקרובה אל הבית בה הם יוכלו לטייל איתו ולשחק איתו.

מאלף כלבים במרכז

מאלף כלבים בבאר יעקב ובמרכז הארץ

כל מאלף ותוכנית האילוף שלו. דבר שנקבע על פי שיקולי התקציב של הלקוח ועל פי הכלב ודרישות בעליו. אילוף כלבים בבאר יעקב כולל בדרך כלל שני מסלולים בסיסיים. הראשון הוא מסלול בסיס ואילו השני הוא מסלול אילוף מתקדם:
אילוף בסיסי- כאן מדובר על פעולות אותן חייב הכלב לדעת וליישם וזאת על מנת להבטיח לבעליו ולעצמו משמעות ואיכות חיים ברמה הבסיסית ביותר. בתוכנית זו מאלף כלבים במרכז או מאלף כלבים בבאר יעקב (תלוי מיקום) ילמד את הכלב כל מיני פקודות בסיסיות, כמו למשל 'ארצה'. בנוסף, הוא או היא ילמדו את חיית המחמד שלכם טכניקות שונות לביצוע כל מיני פעולות ומניעת התנהגויות לא רצויות.
אילוף מתקדם- כאן מאלף הכלבים ירחיב וילמד את הכלב פקודות נוספות, ישתמש בכל מיני טכניקות אילוף שמיועדות לכלב בעל משמעת (אילוף בסיסי) וילמד את הבעלים כיצד ניתן לשלוט בכלב ללא רצועה. פעמים רבות ניתן לבקש מהמאלף דברים מסוימים ולבדוק האם הם ניתנים ליישום מבחינת אילוף.

אחלה אנשים ואחלה מקום להשאיר את הכלב
Shahar Raanan
Shahar Raanan
09:59 10 Mar 20
זה עם כלבים!!!
Idan gaming
Idan gaming
05:09 04 Dec 19
אחלה כלביה, טיפול מאוד מסור בכלב שלי
Ariel Aizikovich
Ariel Aizikovich
16:08 30 Aug 19
פנסיון לכלבים. נראה מרווח ונקי. חדרים נפרדים לכלבים,רחבה לטיול. מבטיחים טיולים ופינוקים,נראה אם הכלב תהיה שמח אחרי שהייה שם
Evgenya Rozenberg
Evgenya Rozenberg
08:05 10 Aug 19
פנסיון כלבים מעולה! מזי ועופר והצוות כולם אנשים מקסימים ודואגים. מומלץ בחום.
Nimrod Shory
Nimrod Shory
05:25 24 May 19
פנסיון כלבים מעולה אמין , הכלבה לא רוצה לחזור הביתה
Asaf Gorny
Asaf Gorny
18:37 27 Apr 19
חייגו עכשיו פנייה בווטסאפ