בית מלון לכלבים – לכלב שלך מגיע הטוב ביותר

איך לבחור פנסיון לכלבים
Rate this post

כשאנחנו מאמצים כלבים אנחנו לא תמיד חושבים על הסיטואציות ארוכות הטווח, אלא על הרגע הנוכחי. כל מה שאנחנו ורצים זה לחבק את המופלאים הללו אל הלב שלנו ולדעת שאנחנו מעניקים להם את הבית הטוב ביותר שרק אפשר.

אנחנו לרגע לא חושבים מה נעשה אם נרצה לצאת לחופשה, איפה נדאג שהכלבים המתוקים ישנו? האם זה בסדר להשאיר אותם לבד בבית, או שהם צריכים תעסוקה גם כשאנחנו לא איתם ועוד מיליון שאלות שלא תמיד חושבים עליהן, אבל כדאי כן לקחת אותם בחשבון וכן לתכנן מראש את האופציות הרלוונטיות כי כלבים, הם בסופו של דבר חלק מהמשפחה, מהלב שלנו וחשוב לדאוג לרווחתם בכל סיטואציה.

בית מלון לכלבים – זה לא פינוק, זאת אהבה

עברו כמה חודשים, או אפילו שנה מהרגע שאימצתם כלב אחד או שניים. אתם כבר מבינים שהם חלק מהמשפחה, כמו ילדים קטנים שיש לדאוג להם. יש להם בעיות רגשיות, חרדות, חששות או אפילו סתם רצון להיות מפונקים ואהובים ואיך לא? אנחנו מתאהבים בהם בשניות.

בתוך כל האהבה הזאת, אתם רוצים גם את הזמן לעצמכם ומחפשים חופשה בחו"ל, או בארץ. יש לא מעט מקומות בילוי עם כלבים בארץ. בתי קפה שמקבלים כלבים באהבה, וישנם אפילו מספר בתי מלון שמאפשרים לינה עם כלבים.

אך רוב בתי המלון לא מאפשרים זאת, וזה המקום לחפש בית מלון לכלבים איכותי שיעניק גם לכלבים המתוקים את העיסוק היומי לו הם זקוקים, ולכם את השקט הראוי לנפוש כמו שאתם זקוקים וחולמים.

בכל פנסיון כלבים בצפון יודעים שחשוב להעניק אטרקציות לכלבים החל מבריכת שחיה, ועד למשחקים בשטחים פתוחים כמובן בהשגחה מלאה, ועם שקיפות מלאה לבעלי הכלבים. כשאתם מחפשים פנסיון יוקרתי לכלבים או פנסיון רגיל חשוב לשים לב לכל פרט ופרט, ממש כמו שאתם בוחרים מטפלת לילדים שלכם, או רופא עבורכם. אתם שמים את ביטחון היקר לכם מכל, בידיים אחרות.

4  פרמטרים משמעותיים שמומלץ לוודא לפני הרישום

כמו בכל מצב בו אנחנו רוכשים דברים לכלבים או שירות כלשהו, חשוב גם כאן לוודא מספר דברים לפני הרישום לבית המלון או לפנסיון:

  • תזונה

האם את המזון של הכלבים אתם מביאים, או שיש במקום? במידה וכן וודאו כי אכן זה המזון שהכלבים מורגלים אליו. לעיתים שינויים קיצוניים במזון עלולים להביא לבעיות בקיבה. אם אכן זה מזון שונה, דאגו למזון משלכם.

  • לינה

האם הלינה היא לינה משותפת, או שהכלב ישן בחדרון משלו? ברוב הפנסיונים היוקרתיים לא מדובר בכלובים אלא ב'חדרונים' מפנקים לכלבים. וודאו האם הלינה משותפת עם כלבים נוספים או האם הכלב לבד. ישנם כלבים שלא מסתדרים עם שכנים, וזה בסדר ומקובל.

  • תעסוקה

כלבים זקוקים לפריקת אנרגיה ותעסוקה, אחרת לא הייתם רושמים אותם לפנסיון או מלון. וודאו שאכן יש להם תעסוקה, משחקים, פינוקים ואטרקציות.

בסופו של יום, המטרה היא בסך הכל שתוכלו לצאת לנופש רגועים ושלווים, ועם בית המלון הנכון בהחלט תוכלו לעשות זאת.

אחלה אנשים ואחלה מקום להשאיר את הכלב
Shahar Raanan
Shahar Raanan
09:59 10 Mar 20
זה עם כלבים!!!
Idan gaming
Idan gaming
05:09 04 Dec 19
אחלה כלביה, טיפול מאוד מסור בכלב שלי
Ariel Aizikovich
Ariel Aizikovich
16:08 30 Aug 19
פנסיון לכלבים. נראה מרווח ונקי. חדרים נפרדים לכלבים,רחבה לטיול. מבטיחים טיולים ופינוקים,נראה אם הכלב תהיה שמח אחרי שהייה שם
Evgenya Rozenberg
Evgenya Rozenberg
08:05 10 Aug 19
פנסיון כלבים מעולה! מזי ועופר והצוות כולם אנשים מקסימים ודואגים. מומלץ בחום.
Nimrod Shory
Nimrod Shory
05:25 24 May 19
פנסיון כלבים מעולה אמין , הכלבה לא רוצה לחזור הביתה
Asaf Gorny
Asaf Gorny
18:37 27 Apr 19
חייגו עכשיו פנייה בווטסאפ