אילוף כלבים בפנסיון

Rate this post

כלבים זקוקים לגבולות כדי להיות מאושרים יותר. הכלב שלכם זקוק לאילוף? בין אם אתם בחופשה, או מעוניינים להוציא את הכלב לחופשה, עשו זאת בחוכמה. העניקו לכלב שלכם את האפשרות ללמוד הרגלים חדשים בסביבה בטוחה. אילוף כלבים בפנסיון הוא בהחלט הפתרון עבור הכלבים שלכם.

היתרונות של אילוף בפנסיון

פנסיון לכלבים מעניק לכלב שלכם את האפשרות ליהנות מהמרחב שלו הוא זקוק בזמן הלמידה, פעילות גופנית ומשחקים באופן אינדיבידואלי ועם כלבים אחרים. הכל תחת הטיפול של צוות מסור ומיומן במיוחד, המתבצע בפיקוח של עופר ממשק דרור, במשק דרור מאלפים כלבים כ-50 שנה.

בית מלון לכלבים

משק דרור מציע לכלב שלכם הנאה בסביבה בטוחה, אילוף כלבים נכון ויכולות הסתגלות. בית מלון לכלבים משק דרור מציע מענה רחב לצרכים השונים של הכלבים שלכם. במהלך שהות ממושכת ורציפה, ניתן להגיע עם הכלבים לרמת הבנה גבוהה, הבנויה על יחסי אמון וביטחון.

מגרש המשחקים

במשק דרור ניתן להגשים את חלומו של כל כלב עירוני. מתחם משחקים גדול, בו הכל יכול להתאמן ולהשתולל עם ליווי של איש צוות מנוסה, ישנם גם מתקנים שהוקמו למטרות אילוף. המשחקים על המדשאה עם צוות האילוף מעניקים קשר אנושי לצד אתגרים התפתחותיים.

לדוגמא, משחקי כדור מאפשרים לבדוק את זמן התגובה של הכלב, מהירות ריצה, זריזות וכוח לתפוס את הכדור. בנוסף לכך, המשחקים מאפשרים לצוות לאבחן בעיות פיזיות או התנהגותיות עלולות להיות לכלב, לרוב מבלי שהבעלים מודע להם. כל המידע מועבר כמובן בשקיפות מלאה לבעלים, יחד עם הנחיות להמשך טיפול בבית.

בריאות ומזון

מתוך הדאגה לבריאותם של הכלבים המגיעים לפנסיון, הפנסיון מטופל באופן קבוע נגד פרעושים וקרציות. במהלך השהייה בפנסיון הכלב יוציא הרבה אנרגיה, והוא זקוק למזון עם ערכים תזונתיים ברמה גבוהה.

פנסיון לכלבים משק דרור שם דגש על מתן מזון לכלבים איכותי ולא מתפשר, המכיל בתוכו את כל הערכים התזונתיים שהכלב צריך לקבל, ומותאם באופן אישי למלא את צרכיו בהתאם לגיל, גוד בריאות והרגלים.

הצוות שלנו

המשק מנוהל על ידי עופר דרור, בעל ניסיון של עשרות שנים בגידול ואילוף כלבים, בעיות התנהגות ואילוף גורים מכל גזע. הצוות המסור במשק הם אנשי כלבים, מנוסים ומקצועיים, שמפנקים את הכלבים לאורך כל השהות.

אילוף בפנסיון משק דרור

מטרת האילוף בפנסיון היא לדמות לכלב את סביבת החיים הטבעית שלו. ישנם כלבים שרגילים לסביבה שלהם, והמעבר למקום חדש יכול לגרום לאתגר רגשי ולא פשוט. בפנסיון משק דרור אימצנו אלמנטים מחזקים על מנת להקל על הכלבים בפרידה מהמשפחה. בנוסף לאילוף המקצועי הכלבים נהנים מחברת כלבים נוספים, ומסגלים לעצמם כלים חברתיים חדשים ונכונים יותר.

משק דרור הינו בית מלון לכלבים ברמה גבוהה, שהוקם על ידי פנינה ויעקב דרור, כיום הוא מנוהל על ידי בנם עופר. הפנסיון משתרע על שטח גדול המכיל מספר חצרות טיולים. הכלבים השוהים אצלנו נהנים מיחס אישי והשגחה צמודה לכל אורך השהות.

מעוניינים באילוף כלבים בפנסיון? הגעתם בדיוק למקום הנכון. חייגו עכשיו למספר 08-9221543 או היכנסו לעמוד צור קשר, ומהרגע הזה בעיות ההתנהגות של הכלבים שלכם הופכות להיות שלנו.

אחלה אנשים ואחלה מקום להשאיר את הכלב
Shahar Raanan
Shahar Raanan
09:59 10 Mar 20
זה עם כלבים!!!
Idan gaming
Idan gaming
05:09 04 Dec 19
אחלה כלביה, טיפול מאוד מסור בכלב שלי
Ariel Aizikovich
Ariel Aizikovich
16:08 30 Aug 19
פנסיון לכלבים. נראה מרווח ונקי. חדרים נפרדים לכלבים,רחבה לטיול. מבטיחים טיולים ופינוקים,נראה אם הכלב תהיה שמח אחרי שהייה שם
Evgenya Rozenberg
Evgenya Rozenberg
08:05 10 Aug 19
פנסיון כלבים מעולה! מזי ועופר והצוות כולם אנשים מקסימים ודואגים. מומלץ בחום.
Nimrod Shory
Nimrod Shory
05:25 24 May 19
פנסיון כלבים מעולה אמין , הכלבה לא רוצה לחזור הביתה
Asaf Gorny
Asaf Gorny
18:37 27 Apr 19
חייגו עכשיו פנייה בווטסאפ