הכלב שלכם נפטר? כך תוכלו להביא אותו לקבורה באופן ראוי

Rate this post

כלב שנפטר או אובדן בלתי ניתן לתיאור אשר כל משפחה חובבת חיות מחמד תיאלץ להתמודד איתה במהלך גידול של כלב. למעשה, בין אם מדובר באובדן פתאומי (כגון תאונה) או בין אם מדובר באובדן אשר היה ידוע מראש (כגון מחלה קשה), חשוב לתת ליקרים לנו מכל את הכבוד הראוי

לפני הכל: מותר לכם להיות עצובים

לפני שנכנסים לדרכים האופרטיביות של הקבורה, חשוב שתעניקו לכם את הזמן ותבינו שמותר לכם להיות עצובים. פרידה מהולך על 4 אינה שונה מפרידה מכל קרוב משפחה אחר ולכן אל תחששו מתחושות מלנכוליות או תחושות של כעס אשר מאפיינות כל מנהגי אבלות אחרים. לאחר שאתם תחושו מעט יותר טוב, תרצו להעניק לכלב שלכם כבוד אחרון ומקום שבו תוכלו לבקר אותו.

בחרו את המקום הטוב ביותר בעבורו ובעבורכם

לפני שניגשים לקבורה בפועל, חשוב שתבחרו את המקום הטוב ביותר לשם כך. רצוי לבחור במקום אשר תוכלו לבקר בו מתי שרק תרצו או במילים אחרות: העדיפו לקבור את הכלב קרוב ככל הניתן למקום מגוריכם. זה לא אומר מקום הקבורה חייב להיות באותה העיר שבה אתם מתגוררים אולם בהחלט מקום אשר לא יצריך היערכות מוקדמת בכל פעם שתצרו לבקר את חבר הכי טוב שלכם בעולם.

בדקו עם איזה סוג קבורה אתם מרגישים בנוח

ממש כמו לבני האדם, גם כלבים ניתן לקבור באופן רגיל או שניתן לשרוף את השאריות שלהם. לכן, חשוב שתבדקו עם עצמכם ועם כל המשפחה עם איזו קבורה אתם מרגישים בנוח. חלקנו יעדיפו לשרוף את הגופה ואילו אחרים יעדיפו להשאיר אותה כמו שהיא. כמובן שהעניין משפיע על העלויות של החלקה שאותה לרכוש אולם לא בכך עסקינן. הדבר הכי חשוב הוא שתהיו שלמים עם ההחלטה שלכם וקבלו אותה בחמלה עצמית.

העניקו לו (ולכם) מצבה שתעיד על החשיבות שלו

חשבו על כמה הוא היה משמעותי בעבורכם ולמרות שקשה מאוד לצמצם את התחושות למילים, בחרו את התכונות שלו ששינו לכם את החיים. לאחר שתעשו זאת, תוכלו לבקש מקבלן המצבות שבו תבחרו ליצור חריטה מיוחדת בשבילו. חריטה אשר כוללת את המילים שאפיינו את הכלב, שמו, תאריך הפטירה וטביעת כף רגלו – הם בהחלט מקום להתחיל ממנו. 

לסיכום: לאחר שתצליחו לעבור את השלב הראשוני (והקשה) של הפרידה ותוכלו לעכל את הבשורה, תתפנו לצד האופרטיבי יותר. בצד זה, כדאי שתבחרו את החלקה הטובה ביותר בעבורו ובעבורכם, את אופי הקבורה המועדף עליכם ואת סוג וסגנון המצבה אשר תוצב ליד קברו של החבר הכי טוב בעולם.

 

*** המאמר נכתב באדיבות מצבות גן עדן – מומחים במצבות לבעלי חיים. בקרו באתר החברה https://cemetery.org.il// בכדי ללמוד על סוג המצבות העומדות לרשותכם.

אחלה אנשים ואחלה מקום להשאיר את הכלב
Shahar Raanan
Shahar Raanan
09:59 10 Mar 20
זה עם כלבים!!!
Idan gaming
Idan gaming
05:09 04 Dec 19
אחלה כלביה, טיפול מאוד מסור בכלב שלי
Ariel Aizikovich
Ariel Aizikovich
16:08 30 Aug 19
פנסיון לכלבים. נראה מרווח ונקי. חדרים נפרדים לכלבים,רחבה לטיול. מבטיחים טיולים ופינוקים,נראה אם הכלב תהיה שמח אחרי שהייה שם
Evgenya Rozenberg
Evgenya Rozenberg
08:05 10 Aug 19
פנסיון כלבים מעולה! מזי ועופר והצוות כולם אנשים מקסימים ודואגים. מומלץ בחום.
Nimrod Shory
Nimrod Shory
05:25 24 May 19
פנסיון כלבים מעולה אמין , הכלבה לא רוצה לחזור הביתה
Asaf Gorny
Asaf Gorny
18:37 27 Apr 19
חייגו עכשיו פנייה בווטסאפ