פנסיון לכלבים בלוד

בית מלון לכלבים
5/5 - (1 vote)

מתכננים נסיעה לחו”ל ודואגים מי ישמור על הכלב? מחפשים פנסיון לכלבים בלוד וסביבתה? אם כן, כדאי שתכירו את משק דרור שבמושב תלמי מנשה. מדובר בפנסיון כלבים איכותי, מומלץ וותיק הפועל בתחום עוד משנת 1957. צוות הפנסיון מעניק יחס אישי, בייתי, חם ואוהב לכל כלב בהתאמה מלאה לצרכיו המיוחדים.

הפרט המדאיג ביותר בטיול

כל בעל כלב יודע כי שהדאגה העיקרית לקראת הטיול לחו"ל, היא מה לעשות עם הכלב. אם הינכם ברי מזל יש לכם משפחה או חברים שישמרו עליו. אבל מה לעשות? בדרך כלל למי שאוהב חיות כבר יש כמה משלו בבית, ואין מקום ופנאי לעוד אחד, ולמי שאין חיות לרוב לא אוהב אותן מסתובבות בביתו. במצבים אלו יש צורך למצוא פנסיון כלבים באמת טוב ומומלץ, כמו הפנסיון שלנו, שתוכלו להשאיר בו את כלבכם ללא חשש בידיעה שהוא בידיים טובות.

פנסיון עם התנאים הטובים ביותר

האיכות של פנסיון הכלבים שלנו, ההופכת אותו לכל כך מבוקש ומומלץ בקרב תושבי לוד והסביבה, נובעת ממספר גורמים בסיסיים. קודם כל אנו אוהבים כלבים ומבינים אותם ורוצים שתהיה להם החוויה הכי טובה שאפשר, של חופשה אמיתית, מהנה ומפנקת. לכן, כל כלב המתארח אצלנו זוכה לתנאים הטובים ביותר עם חדרים מקורים, מוגנים, מאווררים, מרווחים, נקיים, ממוזגים ומוסקים בהתאם לעונות השנה. זאת לצד חצרות טיולים גדולות להוצאת אנרגיה עם חברה טובה ומתאימה של כלבים בגודל, גיל ואופי דומים ומתאימים.

בנוסף, במקום עובד צוות מקצועי, מסור ומנוסה, הנוכח בפנסיון מסביב לשעון ומעניק יחס אישי לכל כלב עם הרבה טיולים, ליטופים ומילות חיבה. אנו ממליצים לבעלי הכלבים להביא לחיית המחמד לשהייה בפנסיון את המיטה, השמיכה או השטיח המועדפים לרביצה, וכן צעצועים ואוכל אהוב. יש לציין כי כל כלב המגיע אלינו חייב להיות מחוסן ומטופל כנגד תולעים, קרציות ופרעושים.

פנסיון משפחתי לכלבים באיזור באר יעקב

סדר יום פעיל ומהנה

מלבד תנאים מצוינים, הכלבים המגיעים לפנסיון שלנו זוכים בסדר יום פעיל ומהנה, הכולל מפגשים עם שאר אורחי ודיירי המקום, האכלה, סירוק ושטיפה, טיולים לאורך כל היום ועוד שלל הפעלות מהנות. מעבר לכך, בכל מקרה ולכל צורך תמיד יהיה חבר צוות קשוב וזמין להגיע אל כלבכם. המקום גם מציע שירותי אילוף מקצועיים, שירותי קליניקה לבעיות התנהגות ובית אבות לכלבים קשישים וחולים.

הזמנת מקום בפנסיון כלבים

להזמנת מקום בפנסיון כלבים מומלץ ואיכותי, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם משק דרור בטלפון 08-9221543 או בדוא"ל dogdedror@gmail.com.

אחלה אנשים ואחלה מקום להשאיר את הכלב
Shahar Raanan
Shahar Raanan
09:59 10 Mar 20
זה עם כלבים!!!
Idan gaming
Idan gaming
05:09 04 Dec 19
אחלה כלביה, טיפול מאוד מסור בכלב שלי
Ariel Aizikovich
Ariel Aizikovich
16:08 30 Aug 19
פנסיון לכלבים. נראה מרווח ונקי. חדרים נפרדים לכלבים,רחבה לטיול. מבטיחים טיולים ופינוקים,נראה אם הכלב תהיה שמח אחרי שהייה שם
Evgenya Rozenberg
Evgenya Rozenberg
08:05 10 Aug 19
פנסיון כלבים מעולה! מזי ועופר והצוות כולם אנשים מקסימים ודואגים. מומלץ בחום.
Nimrod Shory
Nimrod Shory
05:25 24 May 19
פנסיון כלבים מעולה אמין , הכלבה לא רוצה לחזור הביתה
Asaf Gorny
Asaf Gorny
18:37 27 Apr 19
חייגו עכשיו פנייה בווטסאפ